Відповіді на питання

Тут збираються Найбільш часті питання і відповіді на них! Шукай відповідь нижче

← Ми в Соціальних Мережах 👀

Який термін виконання підключення?

Ми прагнемо якомога швидше задовольнити ваші запити, тому намагаємось провести інтернет за максимально короткий термін — впродовж декількох днів. Якщо на даній ділянці відсутня технічна можливість виконати нове підключення, термін може несуттєво збільшитися.

Як підключити інтернет Langate+?

Щоб стати абонентом нашого провайдера необхідно залишити заявку на проведення інтернету. Для цього потрібно звернутися до служби технічної підтримки (096 995 02 77 або 050 841 41 61), або завітати до нашого офісу. Ви також можете залишити контактний номер у відповідному віконечку на сайті і ми самі вам зателефонуємо.

Коли платити за інтернет?

Інтернет оплачується на один місяць (з першого по перше число). Оплату за наступний місяць необхідно здійснити до першого числа, у будь-який зручний для вас день. Внесені кошти зберігаються на вашому особовому рахунку. У разі відсутності абонплати на прийдешній місяць, нестачі коштів на рахунку, інтернет автоматично відключається першого числа. Після здійснення оплати, він автоматично підключається.

Як оплатити за інтернет через Приват24?

Щоб правильно здійснити оплату за інтернет, слідуйте цій короткій інструкції:
1. Виберіть у додатку Приват2 розділ Платежі.
2. Введіть у пошуковику назву компанії. У нашому випадку – Лангейт.
3. Виберіть саме пункт Лангейт Новоселиця.
4. Введіть ваш ID-код (він прописаний у договорі, або ж можете його уточнити у службі техпідтримки).
5. Вводіть суму, оплатіть і підтвердіть платіж.

Як вибрати/змінити тарифний план?

Усі доступні тарифи для всіх населених пунктів представлені на нашому сайті. Потрібна консультація чи вже обрали і бажаєте перейти на інший тарифний план? Радимо звернутися до служби технічної підтримки або в офіс.

Немає інтернету. Що робити?

1. Перевірити, чи модем і роутер підключені до електромережі.
2. Відключити їх з розетки на декілька хвилин і підключити назад.
3. Переконатися, що жодний кабель не відійшов з модему чи роутера.
4. Звернути увагу, чи не змінилася назва вашої мережі Wi-Fi: наприклад, було Langate_home, а стало Netis, Tenda тощо. Якщо все ж змінилася, варто налаштувати роутер заново.
5. Створити пряме з’єднання (відключити мережевий кабель з роутера і підключити напряму до ноутбука чи ПК).

Як активувати IPTV?

IPTV (інтерактивне бездротове телебачення) доступне для телевізорів і гаджетів. На смарт-телевізорі необхідно знайти один з двох додатків: SWEET.TV або TRINITY. Після цього подзвоніть до служби техпідтримки Langate+, щоб вибрати оптимальний для вас тариф і активувати телебачення на ваших пристроях.

Як перевірити швидкість інтернету?

Щоб правильно перевірити швидкість інтернету, необхідно від’єднати кабель від роутера і підключити його до комп’ютера. Створіть пряме з’єднання, введіть логін і пароль від інтернету. Закрийте всі програми на комп’ютері, прослідкуйте, щоб не був підключений VPN. Зайдіть на сайт із тестуванням швидкості, наприклад, speedtest.volia.com і розпочніть перевірку.

Є ще питання?

Звертайтесь до техпідтримки!

Пн - Пт - 9:00 - 21:00/ Сб: 9:00 - 18:00/ Нд: 9:00 - 16:00

+380 (96) 995 02 77

+380 (50) 841 41 61

Розробка і підтримка instagram — @korjik27